📈 +22% bezoekers
📱 180K views
👥 +15% volgers
📸 60+ shares
💬 400+ reacties
🛒 Omzetstijging
🌿 Sterk lokaal merk
Bij Stox wilde meer bezoekers naar hun filialen trekken. Ze organiseren leuke evenementen die goed gepromoot moesten worden, en spelen in op seizoensgebonden acties zoals de kerstshow en de pluktuin. De videocontent moest zorgen voor meer voetjes over de vloer en bezoekers enthousiasmeren om langs te komen.

Voor Bij Stox produceerden we een breed scala aan videocontent. Van promovideo’s en een bedrijfsfilm tot eventvideo’s die de sfeer van hun acties vastleggen. Daarnaast maakten we indrukwekkende drone- en FPV-dronevideo’s die de locaties vanuit spectaculaire hoeken laten zien. Ook casevideo’s horen bij de contentmix en versterken het verhaal. Deze variatie aan content zorgt voor een sterke visuele identiteit en trekt effectief bezoekers naar de filialen.

De content wordt ingezet op social media en de website om bezoekers te bereiken en te enthousiasmeren. Daarnaast wordt de content ook intern gebruikt, bijvoorbeeld om medewerkers en teams betrokken en geïnformeerd te houden.
De gevarieerde videocontent heeft Bij Stox geholpen om hun merk visueel sterk neer te zetten en meer bezoekers naar de filialen te trekken. De promotie van evenementen en seizoensacties werd krachtig ondersteund, waardoor de betrokkenheid en het winkelbezoek merkbaar toenamen. De content versterkt de herkenbaarheid en klantbetrokkenheid in de regio.

“Wij hebben ervaren dat de content echt het verschil maakt. De video’s zorgen voor meer zichtbaarheid en meer bezoekers. We zijn zeer tevreden met het resultaat en de samenwerking.” -Peter, Bij Stox
Onderstaande video’s zijn een greep uit de content die we voor Bij Stox maakten. Van promovideo’s tot social snippets. Alles gericht op impact en resultaat.
Wil jij ook content die je lokale merk versterkt en bezoekers aantrekt? Dan is het tijd om samen te kijken wat jouw contentstrategie kan opleveren.
